Projekty

Bank Millennium

Długoletnia współpraca z Bankiem Millennium umożliwiła firmie dokładne poznanie sektora bankowego wraz ze stosowanymi standardami. Dla tego klienta wciąż prowadzone są stałe projekty wzbogacone o dodatkowe kontrakty.

Projekty realizowane we współpracy z Asseco Data Systems S.A.:

  • Umowa serwisowa – obsługa zakłada wsparcie z zakresu IT dwóch Centrali Banku w zakresie desktopów, notebooków, smartfonów, IP telefonii Cisco oraz serwerów. Ponadto wspieramy zdalnie około 400 oddziałów poprzez rozwiązywanie problemów z aplikacjami (w tym bankowymi).
  • Multisejf – kolejna usługa serwisowa opiera się na naprawie urządzeń kasjerskich typu multisejf zainstalowanych w oddziałach klienta. Serwis naszej firmy obsługuje około 400 oddziałów.
  • Roll-out ? projekt o szerokiej skali realizacji, związany z modernizacją, likwidacją oraz powstawaniem nowych oddziałów. Realizacja polega na instalacji sprzętu IT, bezpośredniej koordynacji oraz nadzorze prac wpływających na System Komputerowy. Koordynator projektu odpowiedzialny jest za odbiór prowadzonych w obiektach prac przez pozostałe firmy podwykonawcze.
  • MSI ? konwersja aplikacji za pomocą aplikacji PowerShell na potrzeby migracji do systemu Windows 10 ? około 150. Bieżące utrzymanie i raportowanie .
  • Windows 10 ? migracja systemu operacyjnego – 3500 końcówek klienckich w dwóch Centralach Banku.
  • Systematyczne patchowanie aplikacji pod kątem krytycznych update?ów bezpieczeństwa.

Projekty realizowane we współpracy z firmą Arcus:

  • Office Printing Solutions ? wsparcie on-site w zakresie sprzętu Kyocera oraz aplikacji MyQ. Całość procesu realizowana jest przez doświadczony zespół działający w obu Centralach.
  • Bieżące utrzymanie serwisów w dwóch centralach oraz około 400 jednostkach terenowych.
  • Realizacja dodatkowych usług typu IMAC HW (instalacje oraz deinstalacje sprzętu) i IMAC SW (update centralnej aplikacji do zarządzania MyQ).

Projekt realizowany z firmą Atende:

  • Access Point ? realizacja prac związanych z wymianą obecnie zainstalowanych Access Point?ów na urządzenia nowego typu marki Cisco w dwóch Centralach Banku ? ponad 200 sztuk.

Millennium Leasing

Millennium Leasing jest wspierane przez MINDNOW w zakresie bezpieczeństwa danych. Odpowiadamy za zarządzanie kopiami i gwarantujemy ich bezpieczne przechowywanie.

SESCOM

Sescom

Umowa ramowa na serwis u klientów firmy Sescom gwarantuje obsługę około 500 lokalizacji na terenie całego kraju firm takich jak: Douglas, Mango, Orsay, 4F, CCC oraz Parfois. W zakresie naszych kompetencji znajduje się serwisowanie stacji roboczych, MFP i MFD, faxów, drukarek fiskalnych, sprzętu sieciowego. Ponadto jesteśmy odpowiedzialni za otwarcia nowych oddziałów klientów wraz z instalacją sprzętu IT.

SZB – Systemy Zabezpieczeń Bankowych

W ramach współpracy z firmą SZB posiadamy stałą umowę serwisową na realizację zleceń z zakresu napraw wrzutni nocnych, sejfów transferowych, kaso-śluz oraz multisejfów. Obsługujemy około 250 oddziałów PKO BP, ING Banku Śląskiego, BGŻ BNP Paribas, mBanku, Banku Spółdzielczego, a także IMPEL zlokalizowanych w województwach mazowieckim, podlaskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim oraz warmińsko-mazurskim.

Novabase

We współpracy z Microsoft wdrożyliśmy produkt Office 365, a następnie przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu obsługi nowego rozwiązania dla pracowników spółki Jeronimo Martins Polska.

Prosonic

Wraz z firmą Prosonic realizujemy projekt wsparcia użytkowników oraz serwisu urządzeń cash management system w sklepach sieci Biedronka.

Documatica

Wraz z firmą Documatica realizowaliśmy projekt wsparcia użytkowników oraz serwisu urządzeń cash management system w sklepach sieci Lidl oraz Biedronka.

Leasing Pracowniczy

Obecnie udostępniamy specjalistów w ramach długookresowej współpracy dla klientów z sektora bankowości.

  • Na potrzeby wsparcia projektowego BGŻ BNP Paribas inżynier Mindnow realizuje zadania w zakresie administracji sieci LAN, nadzoru nad prawidłowym działaniem oraz diagnostyki problemów urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych, wsparcia użytkowników przy problemach związanych z siecią, podstawowego zarządzania call managerem Cisco, a także rozwiązywania problemów telefonii IP.
  • mBank ? doświadczony manager prowadzi projekt roll-out związany z modernizacją, likwidacją oraz powstawaniem nowych oddziałów. Realizacja polega na bezpośredniej koordynacji, nadzorze i odbiorze prowadzonych w obiektach prac przez wszystkie firmy podwykonawcze.
  • Project management ? manager posiadający wieloletnie doświadczenie w branży IT zarządza grupą projektów o dużej skali realizacji dla klientów z Algierii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Chin. W zakresie jego kompetencji znajduje się analityka biznesowa, zarządzanie portfelem powierzonych projektów oraz praktyczne wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych.
  • W ramach współpracy krótkookresowej zapewniliśmy wsparcie u dwóch klientów na czas zastępstwa osoby odpowiedzialnej za zarządzanie działami IT.